poke master Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 jag har kommit till buried relic och igår så kom jag till våning 99 men sen när jag gick till nästa trappa så kom jag ut ur hela buried relic där va ingenting ska där typ inte va en mewtwo eller nåt sånt på slutet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manfredt Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 jag har kommit till buried relic och igår så kom jag till våning 99 men sen när jag gick till nästa trappa så kom jag ut ur hela buried relic där va ingenting ska där typ inte va en mewtwo eller nåt sånt på slutet? nej mina kompisar har också gjort det och inget hände man ska nog hitta något där inne Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
poke master Skrivet 2 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 man får en music box så nåt ska hända med den!! :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GaaraOfDesert Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 Nej man möter bara mew, regiice, regirock & registeel i buried relic. Mew brukar befinna sig på olika våningar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
poke master Skrivet 2 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 jag zhar mött mew nån gång men jag trodde han skulle va på typ våning hundra och förresten hur får jag storyn att gå vidare nu?????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GaaraOfDesert Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 Asså jag har fastnat på samma ställe. Men gör uppdrag sedan kmr latios flyga förbi ditt hus så kmr massor nav saker hända. Hände min kompis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
poke master Skrivet 5 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 ok tack! :) jag har gjort rescue missions i flera dagar nu hur lång tid tar det? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GaaraOfDesert Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 Jag fick svaret hur man sulle göra i pokemon forumet! Du går till solar cave (med en vatten pokemon som kan gå på vatten) gå till 20 floor och hämta surf. Sedan gå och köp southern iland i friend area. Gör ett lätt uppdrag eller gå igenom tiny woods eller nåt, nästa dag kommer latios flyga förbi ditt hus. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
poke master Skrivet 7 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2007 jag har redan surf och southern island men jag ska försöka tack! :) :) tack!!!!!! :D nu är jag jäääätte glad tack så mycket det funkade!!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stål Link Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 (redigerat) inte länge till :P sen behöver du diamond eller plantium rank men det är bäst med lucoario rank för du behöver bli kompis med lugia och zapdom och dom andra 2 fåglarna för att komma vidare Redigerat 10 Februari 2007 av Stål Link Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GaaraOfDesert Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 inte länge till :P sen behöver du diamond eller plantium rank men det är bäst med lucoario rank för du behöver bli kompis med lugia och zapdom och dom andra 2 fåglarna för att komma vidare Jag fick lugia första gången ja mötte han. Han e bara lvl 30 :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg