Ni som har gjort det, kan ni inte dela med er vad som hände och vad ni gjorde så blir nog tråden intresantare :)
Jag försöker återkomma med något att skriva, ska bara minnas tillbaka i fall det har hänt.
Ni som har gjort det, kan ni inte dela med er vad som hände och vad ni gjorde så blir nog tråden intresantare :)
Jag försöker återkomma med något att skriva, ska bara minnas tillbaka i fall det har hänt.
Har inte gjort bort mig från kärleken, men en gång var jag väldigt nära.
har gjort bort mig för många gånger, inget jag vill göra igen...
jag gilla en tjej för ett tagsen o vi skulle spela brännboll på skolan o då tänkte jag på henne o jag missa hela tiden men sen på sista slaget kom jag tillbaka från min "dagdröm" o när jag sköt fick jag värdens träff o träffa henne mitt i huvet :unsure:
jag blev helt paff tänkte döda mig!
oh shit f*n va otur och träffa just henne.
menar det
De har hänt mig! jag snackade med henne på msn(ja, msn whina inte nu) och så sa jag va jag tyckte och då kom de fram att hennes kille satt vid msn:en hos henne :o :( :( stackars mig, trösta mig ;)
Nej, har inte gjort bort mig i kärleken, men det kommer väl nån gång :rolleyes:
jag har nog gjort bort mig 3-4gånger:S men så farligt var det inte :lol:
Jag har gjort bort mig i Kärleken, När jag skulle hem från Skolan så gick den Tjejen jag gillade samma väg som jag min kompis var med men så Började jag typ Dagdröma om henne men sen när jag vackande upp ur Dagdrömen kråckade jag med henne så jag bara sprang iväg sen efter ett tag han hon i kapp mig så hon sa nåt Hon sa: et gjorde inget när kan vi träffas. Så sa jag: Vet inte riktigt. Så sa hon okej men då så Skratade jag Fult! Å SÅ HIMMLA PINSAMT!!!!!!!!!!!! men jag tror hon gillar mig.
samma som Selene, jag har sagt en del dumma saker utan att tänka mig för, men som tur är så har jag den underbaraste flickvän man kan tänka sig :wub: :wub:
Jag tror jag dör Tjejen jag skrev om pratade jag med idag och så Och Tja............VI ÄR IHOPP !!!!!!!!!!!!!!!!
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in