olajacob Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 hej! jag har hört att man kan ha msn på sitt psp men hur gör man för att ladda ner msn till sitt psp snällla svara vill gärna vara inne på msn på mitt psp :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 hmmm kan va om de finns nått homebrew men sånt får antagligen inte diskuteras.. men annars kan man köra med web messenger typer som e-buddy o webmessenger o dom.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
olajacob Skrivet 3 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 okej tack ändå :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 Gå bara in på http://www.ebuddy.com/. Sen fins det också msn på pspwxp som jag lagt ut här i forumet ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg