Kassler Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 Vilken låt gillar ni mest? Själv gillar jag Billie Jean och Blood on the dance floor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst zego Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 jag tycker bäst om Billie Jean! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ankan Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 bad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 Off the wall och bad och billie jean Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 jag tycker om alla hans låtar men mest gillar jag black or white. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 22 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 Jag gillar att hans låtar finns med i vice city... Det är skitgött när man flyr från poliserna till tonerna av Billie jean... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 BAD! och Blame on the Bogie(eller vad den heter) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 22 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 blame on the boogie tror jag den heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 Blame it on the boggie heter den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 22 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 Okej, ursäkta mig för min okunnighet. :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 hmmm... den där som är 30 minuter lång, för att det till hälften är en spelfilm är bra, annars är det väl...hmm... bad(fat) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 23 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2004 Bad är skönast... men det finns en parodi på den som massa fetton sjunger "I'm fat! I'm fat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.