XX2 Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Skrivet 3 Februari 2007 När jag spelar BF 2142 Multiplay finns det en massa servers där man måste ha punkbuster för att få spela. Punkbuster är ett program som gör att man inte kan fuska. Det är väldigt få servers som inte använder sig av PB. Vet någon var man kan få tag på Punkbuster. Spelar någon Multiplay på BF 2142 och spelar på servers med Pnkbuster. Skriv gärna och berätta vad man ska göra. :( :( (jag har laddat ned Punkbuster med får det ändå inte att funka. jag kanske har något gammalt program. Jag blir galen när det inte funkar) :evil: <_< Citera
Davoid Skrivet 4 Februari 2007 Rapport Skrivet 4 Februari 2007 (redigerat) Hadde samma problem^^ Prova installera om spelet, funkade för mig :] Redigerat 4 Februari 2007 av Davoid Citera
XX2 Skrivet 4 Februari 2007 Författare Rapport Skrivet 4 Februari 2007 Men när man instalerar BF 2142 följer inte PB med. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.