Gäst mithril Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 joina i mitt team inte mitt men jag är me där.... detta behövs 70+ combat eller 65+ range eller mage det är båda free 2 p och p2p king.. kbt, drop party ,fun iron war,kq killing och mera rolig varje lördag är det pking kl 23:30 svensk tid home world:107 cape färg:gul 31 st e medlem vi siktar på över 50 st här e sidan members list: http://www.runehead.com/clans/ml.php?clan=Androoz registering sidan:http://z8.reklam.com/The_Golden_Defenders/index.php? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 Skulle villja vart med men ska kanske joina min kompis clan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hoppah Skrivet 4 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2007 Skulle villja vart med men ska kanske joina min kompis clan va heter din kompis clan då ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 4 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2007 jag är med jag heter arvin993 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 4 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2007 jag är med jag heter arvin993 men gå in och registrera dig................. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hoppah Skrivet 5 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 sidan funnkar inte.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 5 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 sidan funnkar inte.... jaja då skriver jag dig skriv dina satser Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hoppah Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 ehm...ska inte vara med , men bara kolla sidan typ =/ är med i Teamsweden, vi äger =P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 ehm...ska inte vara med , men bara kolla sidan typ =/ är med i Teamsweden, vi äger =P <{POST_SNAPBACK}> [/qu alla går dit bara för ni har en lvl 119 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hoppah Skrivet 7 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2007 va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 7 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2007 låter kul,kanske får fundera på de Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg