CrazyBarrie Skrivet 4 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2007 Hej! Jag undrar om någon vet hur jag kan fixa mitt Silkroad detta händer: 1.Jag laddar ner spelet bblir medlem installerar det osv 2.Jag startar spelet och så kommer det upp en ruta som det står att jag måste ha Direct X 9.0b eller bättre. Jag använder Windows vista och även om jag installerar Direct X 9.0c så händer samma sak igen. Frågor: 1.Vad ska jag göra för att detta ska fungera? 2.Tycker ni att det är värt att spela detta spel? Takc sam för svar =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dohHomer Skrivet 12 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2007 1. vet inte 2. jag spelade silkroad i typ 2dar sen fick jag Guild wars men silkroad är väldigt kul även om jag tycker bättre om GW Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 13 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2007 1.Jag laddar ner spelet bblir medlem installerar det osv 2.Jag startar spelet och så kommer det upp en ruta som det står att jag måste ha Direct X 9.0b eller bättre. Jag använder Windows vista och även om jag installerar Direct X 9.0c så händer samma sak igen. 1. Vet inte. 2. Spelet kanske inte är kompatibelt med windows vista eller så har inte ditt grafikkort stöd för directx 9.0b Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 Prova fixa xp för om du läser "req minium" så står det xp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.