demone Skrivet 4 Februari 2007 Rapport Skrivet 4 Februari 2007 jag har ett problem med neverwinter nights det vanliga när jag ska fuska så går dett inte jag har läst och gjort så det står Citera
marz231 Skrivet 4 Februari 2007 Rapport Skrivet 4 Februari 2007 Först och främst måste jag påpeka att nwn är ett så enkelt spel så att man inte behöver fuska. :bah: iallafall gör så här: Kontrollera Att du editerat nwn.ini och skrivit "debugmode=1" under [game options] & att du skrivit in "Single Player Enforce Legal Characters=0" & "Single Player ItemLevelRestrictions=0" i nwnplayer.ini utan "". Starta spelet tryck på "§½" knappen skriv "## debugmode=1" börja fuska. :D Dessutom har jag för mig att det inte funger ifall man uppdaterat spelet lr så kanske det var tvärt om. Citera
Gäst Gripen Skrivet 4 Februari 2007 Rapport Skrivet 4 Februari 2007 Marz..du glömde nått tror jag..Ibland åker consolen iväg..så när du har uppe consolen klicka på I först så är den där istället för den åker i väg..samma när du tar bort then..Klicka på I efter så kan du spela igen ;) Citera
marz231 Skrivet 7 Februari 2007 Rapport Skrivet 7 Februari 2007 Marz..du glömde nått tror jag..Ibland åker consolen iväg..så när du har uppe consolen klicka på I först så är den där istället för den åker i väg..samma när du tar bort then..Klicka på I efter så kan du spela igen ;) Whoops... det gjorde jag visst, var så länge sen jag lirade. lirar 2:an numera Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.