Paper Mario Skrivet 4 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2007 Vet någon om det kommer en uppföljare till Kingdom Hearts. Och då menar jag annat än final mix, Och förresten vad är finalmix? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 4 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2007 Det spekuleras mycket ett tredje spel och jag tror att det kommer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 5 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 Det spekuleras mycket ett tredje spel och jag tror att det kommer. Jo hoppas att det kommer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 Flyttar till rätt forum. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 (redigerat) spelet KOMMER komma. Jag har tittat lite på internet och hittade en sida(mins ej vilken) där jag fick reda lite om KHIII, t.ex: 100 acre wood dyker upp igen och toy storys värld dyker också upp där. ;: Fast, ni måste köpa en PS3. <_< Redigerat 6 Februari 2007 av ruby king Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 16 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 spelet KOMMER komma. Jag har tittat lite på internet och hittade en sida(mins ej vilken) där jag fick reda lite om KHIII, t.ex: 100 acre wood dyker upp igen och toy storys värld dyker också upp där. ;: Fast, ni måste köpa en PS3. <_< Jo mycket spekulationer finns ju . Jag tror också att ett 3: de spel kommer och jag tror det kommer vara ganska överlägset spelen innan. Även om spelen hittils har vart "one of a kind" .. Jag tror att den kommande storyn kan bli succe... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg