Paper Mario Skrivet 4 Februari 2007 Rapport Skrivet 4 Februari 2007 Är det någon annan som har sett det " hemliga slutet" på KH2, Ni som har sett det var tror ni det betyder. vad vill dom mena med denna " trailer " , detta slut ? tack för svar
Pelleelle Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Skrivet 6 Februari 2007 (redigerat) Tja, det finns många teorier. Men jag tror att dom är "forntida" Riku, Sora och Kairi som tar keybladearna(det är ju trots allt soras, mickeys och rikus keybladear) , medan deras motståndare som tstår i dimman är Xeanort(jag kan inte stava hans namn :P ). Efter att ha läst lite i secret ansem report fick jag fram till det KAN vara Xeanort. Redigerat 6 Februari 2007 av ruby king
Paper Mario Skrivet 16 Februari 2007 Författare Rapport Skrivet 16 Februari 2007 Jo man har ju hört många teorier, men jag tror nog på att det är de tre karaktärerna man ser inte är någon av Riku, Sora och Kairi. Jag tror att denna trailer utspelar sig innan Kingdom Hearts 1. Där Xeanhort är en av dom. Att han kanske var En av Keybaldes Mästarna för väldigt länge sedan. Och att han valde mörker och ondska. Och att de Andra två Keyblades Mästarna valde Godhet. Det finns mycket man kan hitta på nätet för er som är intresserade.
Pelleelle Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Skrivet 16 Februari 2007 två? :huh: de e ju 4 i filmen ju!
Paper Mario Skrivet 18 Februari 2007 Författare Rapport Skrivet 18 Februari 2007 två? :huh: de e ju 4 i filmen ju! Det är 3 st tillsamans i filmen, vem är den fjärde ? det är ju 3 stycken Keyblades mästare som går mor varandra... ? Menar du den fjärde som går i sandstormen exakt i slutet?
Pelleelle Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Skrivet 18 Februari 2007 (redigerat) ja, jag tror att det är han som står i dimman... Redigerat 18 Februari 2007 av ruby king
Rekommendera inlägg