:Fuskaren: Skrivet 8 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 WASD jo det går för det olika sorters filer men som jag sa vet hur man gör som jag skrev förut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fillifjonkan Skrivet 26 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2007 Hur får man subtilteln och filmen till en fil? svara gärna om ni vet Skaffa programet VLC Mediaplayer. Det är gratis. Sedan så går du in på www.undertexter.se och söker på filmen du vill ha text till. Klicka på den som heter likadant som din film heter. Lägg undertexten i samma mapp som filmen ligger i. Döp dom till samma (Dock inte ändelserna på filen, tex. AVI eller SRT) Sedan går du in på VLC Mediaplayer>Snabböppnafil>"Filmen du ska visa" Klicka sedan på video>Undertextspår>Spår 1. Då kommer texten fram, detta fungerar då för mig. Och har läst det på www.undertexter.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.