halo_man Skrivet 4 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2007 Hur tar man bort spel från hårdisken, har kollat överallt?! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 5 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 Jag har ett program som heter avalaunch eller nåt som man kan ta bort spelen med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
halo_man Skrivet 5 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 Jag har ett program som heter avalaunch eller nåt som man kan ta bort spelen med. ok tack :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 via datorn,via xbmc,via avalunch,via dvd 2 xbox,via xtool....fins massor av olika sätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
halo_man Skrivet 12 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2007 via datorn,via xbmc,via avalunch,via dvd 2 xbox,via xtool....fins massor av olika sätt Hur på dvd 2 xbox? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 12 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2007 Har du evox som dash. och har programme på boxen så finns dom under program. "och vilket program eller system" fattar jag inte v du menar med Och i dvd2xbox så går du bara in i filerna,trycker start eller select och väljer radera(brukar dampa sig ganska ofta) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 13 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2007 Börja med att skriva upp vilka program du har på boxen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg