Gäst mithril Skrivet 4 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2007 när du ska ha drop party så kan du skriva det här skulle vara kul:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hoppah Skrivet 5 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 vf skriva här? för att DU vill var me å kanske få saker? om du vill va me på drop party kan du väll bara gå runt i w 1 i varr å leta, de är ju massa drop party's.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 5 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 vf skriva här? för att DU vill var me å kanske få saker? om du vill va me på drop party kan du väll bara gå runt i w 1 i varr å leta, de är ju massa drop party's.... men lol tar 2timmar att leta efter en Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 då kan du gå runt o göra annat tills du stöter på ett, jag råkade komma till ett häromdan i en bank och h*n droppade trevliga o mindre trevliga saker B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 jag hade mitt igår fullt i banken så jag droppade full addy och lite sånt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
paragonX9 Skrivet 8 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 jag ska ha drop party utanför champion guild på värld 123 imorgon den 9mars-07 kl.17:00 jag ska dropa dåliga saker men endå^^ ska nog dropa lite bra saker typ 5st dd(p++) och 1d hally Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2007 jag ska ha drop party utanför champion guild på värld 123 imorgon den 9mars-07 kl.17:00 jag ska dropa dåliga saker men endå^^ ska nog dropa lite bra saker typ 5st dd(p++) och 1d hally problemet med detta inlägg är att värld 123 har försvunnit och har varit borta i flera dar, även värld 122 har försvunnit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg