Hoppa till innehåll

Superheros

Svampbob007

Rekommendera inlägg

Hejsan!

Jag har en SH server på Counter - Strike 1.6 . Men, problemet är det att jag har över 70-80 Super heroes på serven så dels tar det ganska lång tid att connecta till och och dels att man INTE ser alla heroes som man kan välja bland för att det är för många!

Så, jag är inte super duper bra på vad alla heroes jag har gör, jag har plockat dom flesta från en stor random hög. Men iaf, jag kommer att skriva ner alla SH Heroes jag har på min server här nedan och sedan vill jag att ni (om ni har lust?) tar en titt på dom och skriver i tråden om ni ser någon hero som är meninglös, eller kanske är himmlans lik en annan hero!

SH Hereoes:

(90% av herosen är nerladdade från http://www.Forums.alliedmods.net)

catwoman

robin

exodus

drdoom

hawkeye

penguin

sandman

goten

goku

usmarine

ubergunner

hax0r

ctrooper

santa

wolverine

Saddam

Veronika

Scream

Darkpredator

Batman

Flash

Hobgoblin

Punisher

Skeletor

Superman

Zeus

Psylocke

rattler

slayer

steel

thor

yoda

morph

fartman

darthmaul

inviswoman

morpheus

vash

sh_supergirl

snake

rambo

mrfreeze

invisman

gambit

demoman

bishop

bass

afterburn

agent

bazooka

colalover

general

madness

pitchblack

riddick

ssjgohan

unclesam

alien

blink

frogger

raiden

sonic

scorpion

aliengrunt

drstrange

casper

supergirl

batgirl

grimreaper

polaris

beast

neoreloaded

stick

Det här var då ALLA herosen jag hade på min server. Anledningen till att jag behöver ta bort några av dom är att t. ex när man går upp en level, så kan man INTE välja mellan alla herosen som finns. Utan bara dom som finns i början som jag har skrivit i Shero-Plugins.ini Ja, ni fattar nog?!

Egentligen vill jag INTE ta bort en enda hero här. Så blir jätte, jätte tacksam om du/ni vet vad felet beror på? Är det för att jag har för många heros så alla inte syns?, eller är det något annat fel?

Aja, tacksam för all hjälp :)

Mvh

Svampbomb // Andee

EDIT: Kan det bero på: Jag har 50 levlar på serven. Så man kan ju då ha som högst 50 levlar och 50 heroes. Kan det typ bero på det? Så jag kanske måste höga MAX - Levelen till 70 däromkring för att ha tillgång till att se alla heroes? Iofs, skulle vara kanske dåligt isf!

Redigerat av Svampbob007
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...