Dezen Skrivet 24 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2007 Var är alla mina skåne brothers :( Jag klarar inte av alla svenskarna själv :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 31 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2007 Du har vi över 30 members! ALLA ÄR SVENSKAR =) Kul att guilden växer. Vi har även kört lite GvG, det gick väll sådär... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 31 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2007 Mm, speciellt när vi körde barrage :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pygme Skrivet 5 April 2007 Rapport Dela Skrivet 5 April 2007 Tjenare. Här har du en Skånebrother!xD Har min hemska dervish (Alla avatars,reapers sweep, typ 3 gröna schythes^^) och är kanske intresserad av att joina.:P Jana Arcanum. Lvl 20. Dervish/Necromancer. Nightfall campaign. Har dock inte klarat nightfall än. Har inte factions men planerar att skaffa det snart.:) Har inte spelat så långt på kampanjen, har mest samlat skills och vapen.^^ Någon av ledarna som har msn som man kan snacka med?:P Mvh. /Viktor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 5 April 2007 Rapport Dela Skrivet 5 April 2007 Skulle kunna tänka mig att lira lite gvg med er, om ni skulle vilja det - kan ge lite tips. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 5 April 2007 Rapport Dela Skrivet 5 April 2007 GvG sounds nice :) Vi e ju inte särskilt skillade på det ännu :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 5 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2007 Det är ju väldigt konstigt... För vi har verkligen satsat på det...... (ironi?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 5 April 2007 Rapport Dela Skrivet 5 April 2007 Jo, vi har ju faktistk kört ett par 4-500 stycken (or not) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 9 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 Typ 4:a stycken va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 Njae.. 5 väll? Btw, någon som invitat min skåne brother? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spyro Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 tja tänkte börja lira GW igen och jag tänkte att ja kanske kunde joina eran guild om de går bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 alla som vill joina är välkommna. Det är bara att skicka ett PM till mig, status eller dezen så fixar vi in er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.