TheUnnamed Skrivet 22 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2007 Bra Dezen ;) Vi får ta och fortsätta projekt Freee and the knight nästa vecka ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 22 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2007 mm, det får vi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 24 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2007 Kraver kommer vara bortrest till tisdag tror jag så jag är stand-in ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 24 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2007 ajdå.. Då kanske vi inte har en guild så länge till o.O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 24 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2007 Du måste ha missuppfattat det hela dezen, JAG skulle vara stand-in inte du ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 24 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2007 haha lol. nu e både min paragon och min dervish på lvl 19 snart 20. håller på att försöka skaffa avatar of balthazar på min dervish....men de e inte lätt :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 24 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2007 haha lol. nu e både min paragon och min dervish på lvl 19 snart 20. håller på att försöka skaffa avatar of balthazar på min dervish....men de e inte lätt :( Usch jag har övergett min Dervish den kändes inge bra :( Hade avatar of Melandru den var väll hyffsad. Du verkar helt klart rålira ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 25 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2007 Dervish har ju iaf bättre elite skills än paragons.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 3 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2007 (redigerat) Kanske det. Hoppas fler vill joina så du jag & kraver får några till. Så vi kan köra 5 man FoW farm med bara folk från guilden. Redigerat 3 Mars 2007 av Status Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 vi needar ju bara en healer och SS för 5man :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 5 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2007 Nej kraver är ju healer & inte nuker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 5 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2007 juste dezen, har du ingen koll :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.