Dezen Skrivet 24 Mars 2007 Rapport Skrivet 24 Mars 2007 Var är alla mina skåne brothers :( Jag klarar inte av alla svenskarna själv :P Citera
TheUnnamed Skrivet 31 Mars 2007 Författare Rapport Skrivet 31 Mars 2007 Du har vi över 30 members! ALLA ÄR SVENSKAR =) Kul att guilden växer. Vi har även kört lite GvG, det gick väll sådär... Citera
Pygme Skrivet 5 April 2007 Rapport Skrivet 5 April 2007 Tjenare. Här har du en Skånebrother!xD Har min hemska dervish (Alla avatars,reapers sweep, typ 3 gröna schythes^^) och är kanske intresserad av att joina.:P Jana Arcanum. Lvl 20. Dervish/Necromancer. Nightfall campaign. Har dock inte klarat nightfall än. Har inte factions men planerar att skaffa det snart.:) Har inte spelat så långt på kampanjen, har mest samlat skills och vapen.^^ Någon av ledarna som har msn som man kan snacka med?:P Mvh. /Viktor. Citera
Oden Skrivet 5 April 2007 Rapport Skrivet 5 April 2007 Skulle kunna tänka mig att lira lite gvg med er, om ni skulle vilja det - kan ge lite tips. ^^ Citera
Dezen Skrivet 5 April 2007 Rapport Skrivet 5 April 2007 GvG sounds nice :) Vi e ju inte särskilt skillade på det ännu :P Citera
TheUnnamed Skrivet 5 April 2007 Författare Rapport Skrivet 5 April 2007 Det är ju väldigt konstigt... För vi har verkligen satsat på det...... (ironi?) Citera
Dezen Skrivet 5 April 2007 Rapport Skrivet 5 April 2007 Jo, vi har ju faktistk kört ett par 4-500 stycken (or not) Citera
Dezen Skrivet 9 April 2007 Rapport Skrivet 9 April 2007 Njae.. 5 väll? Btw, någon som invitat min skåne brother? Citera
spyro Skrivet 9 April 2007 Rapport Skrivet 9 April 2007 tja tänkte börja lira GW igen och jag tänkte att ja kanske kunde joina eran guild om de går bra? Citera
Kraver Skrivet 9 April 2007 Rapport Skrivet 9 April 2007 alla som vill joina är välkommna. Det är bara att skicka ett PM till mig, status eller dezen så fixar vi in er. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.