Kraver Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 Hur många intresserade är det nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 11 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 8:a med dig & mig inräknade. (läs första inlägget) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 Status drar in mig när han e me i guilden :) Eller? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 11 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 Så du har kommit hem från farfar din (^^) Ja dezen alla som har anmält intresse kommer att informeras & få en guild invation när den startas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaEgg Skrivet 12 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2007 (redigerat) Härligt "DS" om jag kan kalla dig så ;) Om jag förstod rätt så hade du bara nightfall? Fråga till kraver: Tillhör guilden Luxon eller Kurzick? jupp, jag har bara nightfall, men jag kan väl joina ändå :unsure: jag addar alla som har skrivit sitt namn här... Redigerat 12 Februari 2007 av NintendoDS Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 12 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2007 Härligt "DS" om jag kan kalla dig så ;) Om jag förstod rätt så hade du bara nightfall? Fråga till kraver: Tillhör guilden Luxon eller Kurzick? Såklart du kan joina ändå :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaEgg Skrivet 12 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2007 bra :D :D :D :D :D när kan man joina guilden??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 12 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2007 När vi har lite fler medlemmar, och när jag och kraver kommit överens om regler osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaEgg Skrivet 12 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2007 när e det då :P skynda jag vill JOOOOOOOOOOOIIIIINAAAAAAA NU!!!!! :medieval: :medieval: :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 12 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2007 Ta det lite lugnt den kommer nog starta dom närmaste dagarna. Om du vill att den ska starta tidigare testa recruita några vettja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaEgg Skrivet 12 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2007 jag e lite nooobig jag har bara spelat i en månad:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 12 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2007 Ställ dig i någon stor stad och säg att du recruitar folk till guilden bara ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.