andennn Skrivet 5 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 Som sagt så undrar ja om EA Sports spelen kommer till Wii har redan sett att Tiger Woods PGA Tour å Madden NFL ska komma men kommer dem andra åsså som tex FIFA, NHL å NBA till Wii? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 5 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 Jag har hört rykten om FIFA 08 och ett NHL, men de är inte bekräftade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andennn Skrivet 5 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 gött :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Colin_Kun Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 15 titlar från EA är under utveckling vad jag hört... EA spelen brukar vara kassa, men det verkar som om de lägger ner mer tid på spelen till Wii faktiskt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 9 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2007 Kalla inte spelen kassa. De är oftast bara spel för folk med olika intressen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Colin_Kun Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 Jag säger att EA spelen är kassa för att de bara portar dem hela tiden och att de är allmänt medelmåttiga... jag har väl lov att tycka som jag vill! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.