AntiVirus Skrivet 5 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 Har ni hört låten " Jag är en tönt som spelar counterstrike " ?. Motivera gärna vad ni tycker om låten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimp@n Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 jag har den:D den e rätt kul:D men jag vet inte hur jag skall motivera XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake_Eater Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 Kan någon skicka en länk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 Om du menar den med "Fronda" så.... Vad ska jag säga den har inte något rikigt flyt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 Den är bra den låten. Nu när SmartMedia nämner låten så ska jag lyssna på den nu :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 den är gammal... lyssnar inte på den längre.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 Fronda är sveriges sämsta rappare, hans låtar är aldrig bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
khsl Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 Fronda är sveriges sämsta rappare, hans låtar är aldrig bra. Håller med helgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 Håller också med Helgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elkuuurdoo Skrivet 7 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2007 hahah den är sämst :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 7 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2007 suger dom har gjort likadan fasst om wow också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 7 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2007 Lyssnar aldrig på den längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.