Light Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 Jag undrar om Counter strike e bra? Ska man köpa det eller inte? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 Ne det är kasst till xbox...ladda ned det till dator i stället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 22 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 Okej. Vet du något bra spel till x-box som är värt att köpa? (hellst skjutarspel) :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 Bra skjutar spel?hmmm....halo? det finns Metal gear solid 2 substance... Det är skit kul! jag har ägnat närmare 60 timmar på bara Vr-uppdragen! Sen är där ju Time splitters 2. Riktigt skoj multiplayer spel! En karaktärs design som är oslagbar och massor med challenge- och arcadebanor. Slår du mitt rekord på Pane in the neck challengen 11.6 sek så är du riktigt bra. UNreal championchip... Jag har personligen bara kört det i fem minuter... och jag tyckte styrningen var ryckig och skärmuppdateringen kass... Conflict desert storm... är riktigt bra!!! en klassiker!!!!skoja bara....det är det sämsta skjutar spel jag spelat! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 22 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 Halo har jag varvat på alla svårighetsgrader. Hmmm Metal gear solid 2 substance värkar ganska roligt faktiskt! Men jag vet inte. Time splitters 2 har jag varvat hela.. :D UNreal championchip Jag tror jag har spelat det jag tycker det va KASST (bokstavligen) Conflict desert storm: Jag trodde det va ett bra spel hopp du har nog rätt jag har inte spelat det och du e mer erfaren player änn mig. Jag e nybörjare på x-box jag e lite bättre på game cube. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Twix Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 jag har varvat det 10 gånger på legendary Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 Skryt, skryt....själv har jag klarat spelet 7 gånger på varenda svårighets grad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 jag har nog varvat de ännu fler gånger,eftersom jag har det på data Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 22 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 Hallå eller måste man skryta för man har varvat flera gånger!!!! Jag har varvat 1 gång på varje svårighetsgrad och e lika nöjd ändå!!!!! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 Men jag har haft mitt sen julen 02 så jag har kunnat spela det skitlänge. Det har jag gjort med. Spelat det nästan oavbrutet sen jag fick det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 22 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 Haha jag klår alla i det!!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 Jaha? när fick du ditt då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg