Gäst Grenade Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Skrivet 6 Februari 2007 (redigerat) Jag är på ett uppdrag där jag ska få tag i vampyr läkemedlet.. men för att kunna få tag i det så måste jag gå till en gumma för att hon kan hjälpa mej med det.. grejen är att denna gumma (häxa) vill ha 5 stycken Empty Grand Soul Gems så min fråga är var hittar jag dem? Det som är lite sjukt tycker jag är att detta måste jag försöka hinna inom en viss tid annars dör jag av vampyr sjukdomen :( Vore tacksam för svar! det måste finnas något annat sätt att bli av med sjukdomen än att springa ärenden åt en häxa? Redigerat 6 Februari 2007 av Grenade Citera
Plasma Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Skrivet 6 Februari 2007 Tomma grand souls gem säljs av nästan alla magicker så och runt mellan städerna och till magi butiker det flesta av ingrindienserna finns att köpa i marknaden i imperial city Lycka till :) /assassinscreed Citera
xpliT Skrivet 7 Februari 2007 Rapport Skrivet 7 Februari 2007 Sök på forumet, där hittar du bra svar ;) Citera
Fruktnystan Skrivet 7 Februari 2007 Rapport Skrivet 7 Februari 2007 Gå in på Gamefaqs.com. Där finns det en Vampire-guide(orkar inte länka). Citera
Gäst Grenade Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Skrivet 8 Februari 2007 jag blir så trött :( ... Nu säger den där häxan att jag ska skaffa garlic och andra örter och för att kunna göra det så måste jag köpa vissa av dem i Mage Guild eller i en annan affär men problemet är ju att eftersom att jag är smittad av vampyr sjukdomen så vill ingen prata med mej och då kan jag inte handla några örter heller! :angry: Någon som vet vad jag kan göra nu? Citera
Gäst Skellington Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Skrivet 8 Februari 2007 jag blir så trött :( ... Nu säger den där häxan att jag ska skaffa garlic och andra örter och för att kunna göra det så måste jag köpa vissa av dem i Mage Guild eller i en annan affär men problemet är ju att eftersom att jag är smittad av vampyr sjukdomen så vill ingen prata med mej och då kan jag inte handla några örter heller! :angry: Någon som vet vad jag kan göra nu? drick blod, då kommer du att se lite mindre ''farlig'' ut och folk kommer prata med dej Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.