Westkust Skrivet 7 Februari 2007 Rapport Skrivet 7 Februari 2007 Här är ett bra tips för dig, med låg combat lvl, som vill gå på treasure trail! Gå till HAMs tillhåll, bakom Lumbrigde Castle. Ta mej lite mat. Börja tjuva från HAM-woman, om du har tur så kommer det efter ett tag så står det "You stole a Clue Scroll". Sen är det bara att börja leta! Ta med en spade hela tiden, så slipper du gå till en bank om du ska gräva.
KalphiteQ Skrivet 7 Februari 2007 Rapport Skrivet 7 Februari 2007 lvl 1 clues är så hemskt dåliga rewards med så jag rekomenderar att döda jellies för lvl 3 clues eller guards för lvl 2
Svedda Skrivet 7 Februari 2007 Rapport Skrivet 7 Februari 2007 jag körde level 1 clues ett bra tag när min gubbe var mera skiller o fick lite trevligt, hmm jag kanske ska dit igen o sno nått :P men i andra fall brukar jag döda guards för att få en level 2 o försökt att få level 3 clue men hitills har jag inte fått någon lvl 3 clue :(
Ankdamm Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Skrivet 16 Februari 2007 tips ta med anti pot och massa food för du blir attakerad av en lvl 121 saradomin mage om du inte är i wild om du är i wild blir du attackerad av en lvl 71 zammy mage...
Rekommendera inlägg