BornInBarcelona Skrivet 7 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2007 Vart ska jag skriva om jag vill skriva om sport???!? :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 7 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2007 (redigerat) Då får du skriva i underforumet Allmänt, under övriga ämnen. Redigerat 7 Februari 2007 av Dolphin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 8 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 Ok... Kan ni inte skaffa ett subform för sport? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 Det fanns idigare ett subforum där man kunde diskutera sport men det blev borttaget pågrund av inaktivitet, tror jag. Som sagt, allt som inte passar in någonstans skriver du under "Allmänt", sport inkluderat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 Jo det var sorgligt när det försvann :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.