Bigbrother Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jag läste i fox kids tidning att sonic x ska börja på foxkids :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 Jipiiiieee! Sonic X ska börja på Fox kidas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 Jag har aldrig sett sonic x men jag gillar sonic det skulle komma snart stod det :D :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 Säkert? Måste köpa Fox Kids Mix. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 Vilket datum? Vilken tid? Sonic X Sonic X! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 j*vla lyckoostar, jag måste raskt införskaffa en parabol som tar in foxkids så jag kan se sonic, men mario serien suger ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 26 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 j*vla lyckoostar, jag måste raskt införskaffa en parabol som tar in foxkids så jag kan se sonic, men mario serien suger ju! Gör den gö inte! Men lite onödigt att bara skaffa parabol för att se 2 bra serier! :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 det räcker med en boxer eller en annan från comhem jag är inte säker att det går med boxer men jag vet att det inte går med sagems sånn för jag har både parabol och sagems sånn :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 26 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 det räcker med en boxer eller en annan från comhem jag är inte säker att det går med boxer men jag vet att det inte går med sagems sånn för jag har både parabol och sagems sånn :D Boxer går inte! Då får man inte Fox Kids! Men vem vet, Det kanske börjar nån gång! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 UPC, Canal Digital(har jag) och Com hem finns det på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 ja just det det är canal digitals jag menar :D på min finns det inte heller än men jag tror det kommer för disneychannel har kommit där :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 när jag var liten så såg jag på sonic,super mario och zelda serierna :P man kanske kan ladda ner några avsnitt från dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.