poke master Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 jag har precis klarat Ho-Oh och jag vet att man ska kunna möta lugia och jirachi nån stans kan ni snälla hjälpa mig?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GaaraOfDesert Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 Om du har klarat Latios & Latias så ska du gå till pokemon time square och prata med kadabra, sedan kmr han säga massa grejer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
poke master Skrivet 11 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 det har jag gjort jag har redan mött lugia men jirachi då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GaaraOfDesert Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 (redigerat) Ingen aning. Jag klarade lugia igår så. Men har du fått meteor cave? Nae juste man möter Deoxys i Meteor Cave. men Jiraci möter man i Wish Cave Redigerat 11 Februari 2007 av SaraGBG Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manfredt Skrivet 11 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 för att han ska säja något måste man ha zapdos moltres och articuno i sitt team Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jarvile Skrivet 14 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2007 (redigerat) Ok, kommer snart få ett till mitt GBA men kolla på denna sida. Du kan få veta svaret där tror jag. Redigerat 14 Mars 2007 av Tibiaman Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg