Bplay Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 Jag å min pappa är lite sugna på att köpa en bilratt till playstation. Jag satt och kollade runt lite på internet men hittar nästan ingenting. Hittade 2 på Siba, en för 499 å en för 999:-. Jag bara undrar om det är något speciellt som man ska tänka på när man köper ratt och om ni vet någonstans det finns att köpa.. ;S.. blir smått förvirrad.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 När du köper ratt och pedaler ska du nog köpa i en affär , den ska vara hållbar och så :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst little_eye Skrivet 9 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2007 Hm.. köp sådan som går både till data och till ps2 ;) Man känar ¨på det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 10 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 Fast jag har ju inget bilspel till datorn :P men är det något speciellt märke jag ska tänka på å så? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 ta ett ganska känt märke Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pitroliiito Skrivet 13 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2007 Fast dom är inte så bra eftersom när man kör dom brukar inte svänga så bra, har haft en sån. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 14 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2007 Jag har köpt en. Först var det SKITSVÅRT! Men nu e det asball och den e skitbra :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg