Sinclair Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 Vart kan man få tag på många lockpicks i The Elder Scrolls IV: Oblivion? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 kolla utanför imperial city, det står nog snubbe där som säljer lockpicks, kan vara ett h*lvete att hitta han dock... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 bli medlem i thiefs guild. den första snubben som ger dej uppdrag (en redguard) säljer lockpics. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 9 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2007 Alla Thieves Guild-fences säljer lockpicks. Den JohanFoppa pratar om är Shady Sam. Om du går till häststallet utanför IC och går norr därifrån kommer han att stå i en inbuktning i IC-väggen.Han säljer potions och 30 lockpicks åt gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 10 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 Är det husen över bron eller? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 men du bör skaffa Skeleton Key. en lockpick som aldrig kan gå sönder :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 10 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 Vart kan jag få tag på den då? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 Jag tycker att man först bör bli Master i Security,sen använda Skeleton Key. Annars känns det lite som fusk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 Jag tycker att man först bör bli Master i Security,sen använda Skeleton Key. Annars känns det lite som fusk. haha.. iofs ;) det går jävligt snabbt att levla i security med SK.. :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 Hm, vart får man tag på skeleton key:n? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 12 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2007 Man får den genom att göra ett quest åt Nocturnal. Hennes shrine ligger norr om Leyawiin,på den östra sidan av floden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 12 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2007 Okej, då får jag ta och göra det uppdraget. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.