Hoppa till innehåll

Vilken Dera?

Gäst TheTruth

Rekommendera inlägg

Jag föredrog faktiskt ettan för att den var mycket svårare. Det tog mig flera månader innan jag äntligen var klar med spelet, och man fick ofta klura ut själv vad som skulle göras därnäst. Dessutom var bossarna svårare, även om det var ganska mycket hackande på X-knappen.

I tvåan däremot, har de gjort spelet alldeles för lätt med drives limits, och framförallt action-kommandona. Dock bör även tillägas att dessa funktioner förstärker känslan att man är i en film (iallafall jag älskare de små filmsekvenserna). Det kan även tillägas att jag klarade av spelet på två dagar på den medelsvåra nivån. Detta trots att det fins både fler och större världar i tvåan.

Så, om du ska välja mellan dessa råder jag dig att fråga dig själv om du vill ha ett svårare spel som "varar" längre, eller ett lättare som man aldrig fastnar i.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men man kan köra fler "utaningar" i kh2, jag kör dessa utmaningar:

endast standard vapen(endast wisdom form tillåten)

inga abilibies equipade(får aldrig använda drive, eller vara i pride lands)

så låg level som möjligt(bara måste strider) och

alla ovanstående(proud nivå)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ehm...... aldrig vara i pride lands????? de måste du ju......lr???

du DS89, jag gjorde faktsiskt sönder X-knappen på en kontroll. tryckte som f*n när jag skulle klara Hades cup på 30:00:00. jag fortsatte att trycka efter jag klarade de. blev bara så förvånad. klockan stog på 00:00:53 :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...