Prisma Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 hej jag har en sladd så att man kan koppla datorn till tv. Jag får det att fungera på min bärbara datorn men när jag försäcker med den sationära (eller hur det stavas) så måste man göra inställningar och. Vill veta hur man ska göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 9 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2007 först tar du bort din vanliga skärm och kopplar sedan sladden du har från datorns grafikuttag till tvn's video uttag. starta sedan om datorn och om det inte fungerar sen, instalera om grafikdrivrutinerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krle Skrivet 9 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2007 jag tror att du har fåt en cd med din tv så ska du installera den på datan sen koplla in sladden i dator och tv och prova Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 9 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2007 jag tror att du har fåt en cd med din tv så ska du installera den på datan sen koplla in sladden i dator och tv och prova lol inte får man en cd med en tv!? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 9 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2007 (redigerat) jag tror att du har fåt en cd med din tv så ska du installera den på datan sen koplla in sladden i dator och tv och prova Nej självklart brukar man inte få någon skiva med tv:n. Har aldrig hört talas om det. :blink: Vad har du för grafikkort Prisma? Redigerat 9 Februari 2007 av Bf2-nörden-Niclas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.