MursCruento Skrivet 27 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2007 En flicka ska ha långt svart hår, eller svart med blåa slingror. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 7 November 2007 Rapport Dela Skrivet 7 November 2007 Tjejer ska ha fin form på håret, vissa hårstrå ska gå lite över ögat sen bakom ska det gå över örat och ja också vidare. Nästan alla snygga tjejer har kort hår, det är också det jag föredrar. Fast jag själv har långt hår XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 8 November 2007 Rapport Dela Skrivet 8 November 2007 Kanske lägger upp en bild på min frissa nån dag ^^ Gele/vax i det iaf (= Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 9 November 2007 Rapport Dela Skrivet 9 November 2007 gillar inte långt hår och aldrig haft de vill helst ha kort=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Millow Skrivet 10 November 2007 Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 Föredrar lite längre hår på killar, iaf inte snaggat men heller inte ner till axlarna. Fast det beror ju på vad man passar i. =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.