Wii_Zelda Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 hallå! jag vill ha den magiska dräkten och jag har lagat bron och allt.. nu behöver jag bara lämna hotspring water till goronen som är precis vid bron.. och här är problemet: hur kommer jag dit innan vattnet hunnit bli kallt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 Det är faktiskt bara att springa dit. Ett tips är före du börjar springa kollar du med förstapersonsläge var det finns monster så går du där det inte finns några ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 det e inte så att du ska ta hot spring water i en burk på toppen av hotellet du ska snacka med en gammal goron som står utanför affären han kommer ge dig en stor fet tunna med hot spring water så då kommer du att hinna men du får undvika fienderna på vägen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 Jag sprang bara på kanten , det kom typ inga fiender där. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 nice men jag ska kolla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.