wofukomi Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 Jo, som sagt, snart kommer Castlevania: Portrait of ruin. 26 dagar tror ja, iaf där jag bor. Och jag har kollat in alla filmer o allt, jag har inte ettan, men jag funderar på att köpa Portrait of Ruin. Jag menar, är det någon annan som är intresserad av det spelet? Eller är det bara jag ? ;P Jag älskar alla klassiker, casltevania 1, castlevania 2 simons quest, symphony of night, o alla dom dära ;P Klarat ut dom o allt, så jag letar mera challenges, och om någon har Dawn of Sorrow, var det en utmaning? Eller vare bara att kuta runt o slakta? ;D Hehe... Ajja... Let's talk CV here ;D ;) ;) ;) ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 Självklart kommer jag att köpa det! Älskade Dawn of Sorrow! Men om dte kommer om 26 dagar kommer dte ju den nionde mars, som är min födelsedag... DÅ kan jag ju inte få dte i födelsedagspresent :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wofukomi Skrivet 11 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 f*n också :( Synd måste ja säga... Men, som sagt ja kollar lite för mkt på filmer o så, men jag tycker att DoS (Dawn of Sorrow) ser lite roligare ut än PoR (Portrait of Ruin) Tycker du att jag ska börja med DoS? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 12 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2007 (redigerat) Eftersom att spelen inte hänger ihop med varande särskilt mycket tycker jag att det inte har någon betydelse egentligen, men jag älskar verkligen Dawn of Sorrow, köpte det förra våren och spela fortfarande :D Redigerat 12 Februari 2007 av Kabby Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg