mange Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 Snälla är det någon som kan tala om för mig hur jag ska göra för att lura vakten samt ta mig in i rummen och stänga av kameran . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aragon Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 förklara närmare, så kanske jag kan hjälpa dig! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mange Skrivet 23 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2004 Gällande James Bond Nightfire Pc Så har jag kommit till bana 2 har stängt av generatorn på baksidan samt kommit över kodnyckeln genom att skjuta vakten med pil sedan har jag öppnat dörren till kontrolltornet men blir sedan upptäckt av vakten i korridoren hur gör jag ? mvh mange Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anton Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 vänta tills han har gått förbi smyg sedan bakom han och sen är det inte fler gubbar förutom i tornet och på vägen ner :) :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 ett det bra det spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.