Nogger Mint Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 1. Vilket datum börjar det? 2. Vad gör man? (ganska självklart men ändå) 3. Vilka här ska vara med? 4. Är det gratis att delta? Jag funderar nämligen på att delta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 2.Spelar...på nya och gamla gamecubespel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 22 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 Bara på GC-spel eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 Vet inte men tror det... det är inte xbox spel i alla fall. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 22 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 Det kunde ju ha varit N64 och lite annat från NINTENDO. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 Kanske det, jag har inte så stor koll på vad det är... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 22 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 Jaja. 0013 tror jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 Kontakta honom då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 22 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 Det är ingen idé just nu. Nån annan kanske vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 Tadam! Jag vet att man kan spela NGC, GBA och Kanske N64. Och men jag har aldrig varit med. Det närmaste stället är 3,1 mil från mig.Men gratis är det tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 23 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2004 Man tackar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 23 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2004 1. Vilket datum börjar det? 2. Vad gör man? (ganska självklart men ändå) 3. Vilka här ska vara med? 4. Är det gratis att delta? Jag funderar nämligen på att delta. har också en fråga Var är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.