JanazTheOne Skrivet 12 Februari 2007 Rapport Skrivet 12 Februari 2007 varför kan jag inte instalera cs (Lan) det kommer upp en sån här ruta vad ska jag göra? namnlös.bmp Citera
Vitdom Skrivet 13 Februari 2007 Rapport Skrivet 13 Februari 2007 Det där ser inte riktigt ut som det riktiga CS 1.6 :blink: Det riktiga cs 1.6 köper man genom steam/affären och laddar bara ner i steam så kan man spela! Citera
JanazTheOne Skrivet 13 Februari 2007 Författare Rapport Skrivet 13 Februari 2007 jo jag vet men detta är en lan version Citera
galabatorix Skrivet 13 Februari 2007 Rapport Skrivet 13 Februari 2007 spela ett annat spel :huh: Citera
TheAvatar Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Skrivet 18 Februari 2007 Är den pirat kopierad möjligen, det kanske inte går därför! Citera
Dezen Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Skrivet 18 Februari 2007 sj fick man en lan kopia av en polare när vi lanade och det enda som står på alla knappar och sånt när man installerar är ?????????????????????????????????? :P Men den funkar. Citera
JanazTheOne Skrivet 18 Februari 2007 Författare Rapport Skrivet 18 Februari 2007 sj fick man en lan kopia av en polare när vi lanade och det enda som står på alla knappar och sånt när man installerar är ?????????????????????????????????? :P Men den funkar. jo fick det av min polare med :Paja det gick inte att instalera något annat program heller var lite klöd med datan så jag formeterade Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.