Raptomex Skrivet 12 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2007 (redigerat) Jo, hej. Nu är det så att jag har hittat videos med scorpions, då skulle jag ha en av dom i min press, men jag tappade hakan när jag såg priset i affären. Då kom jag på att man tar bort det hära med att man får ha 1 bild, den tar man bort. Sen sänker man priset till typ 2-300fm på videos . Det skulle ju vara kul, bättre också :D. Vad tycker ni? Redigerat 12 Februari 2007 av Scorpions Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 12 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2007 (redigerat) Det exklusivaste man kan ha i sin presentation är en video. Därför tycker jag inte att priset ska sänkas, det är inte så svårt att samla ihop några tusen fuska mynt. Om du skaffar VIP, så får du 5 % rabatt i affären. (*HOST* Första priset i min avatartävling, se länk i signatur, är video*Host*) Redigerat 12 Februari 2007 av Dolphin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.