Winjaaa Skrivet 13 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2007 Vilka splinter cell har du spelat? Själv har jag spelat chaos theory och double agent Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zupez Skrivet 13 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2007 har bara spelat double agent är chaos theory kul?? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bazoka Skrivet 13 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2007 Panadora tomorrow ha jag :cool: :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 Jag har pandora tomorrow , köpte det dels för jag trodde på ett co-op läge, men icke sa nicke. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winjaaa Skrivet 16 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 har bara spelat double agent är chaos theory kul?? :blink: Som f*n Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sicworld Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 Har bara 1:an. men ska köpa Double Agent till PS3 i december Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg