Gäst Kabby Skrivet 14 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2007 (redigerat) Tänkte bara uppmärksamma att det kom en ny channel idag, utan förvarning! Everybody Votes Channel går ut på att man ska rösta i olika frågor. Den finns att ladda ner från Wii Shop Channel, och efter det måste man uppdatera sitt Wii. Vi får hoppas på fler såna här överraskningar från Nintendo! Vad tycker ni om Everybody Votes? Personligen tycker jag att det är ganska roligt att få veta vad folk tycker, men den är dock lite onödig... :/ Redigerat 16 Februari 2007 av Kabby Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andennn Skrivet 14 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2007 (redigerat) haha f*n va fräckt ska rösta vrje dag så fort jag får mitt wii :D hur får man den då? Redigerat 14 Februari 2007 av andennn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 14 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2007 När/om man har sitt Wii ihopkopplat med Internet går man in i Wii Shop Channel och väljer Wii Software och tar Everybody Votes Channel. Sen laddar man ner den. Efter det går man in bland internetinställningarna och uppdaterar Wiiet (om det nu behövs i framtiden) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 14 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2007 nice hur f*n kan du veta så mkt om wii??¨ dum fråga :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebabmannen Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 Jag tycker att det är rätt tråkigt faktist.Visst, en rolig ide, men ändå inget roligt.Det tar en hel massa blocks, hela 168 (!).Fast det är rätt kul att skicka in förslag till frågor som Nintendo sedan kanske lägger ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RiverRunner Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 jag fattar inte riktigt detta med internet,ska man kopla i en sondär låda som till datorn och wips kan man surfa?eller finns det färdigt och när man betalar så kan man spela? :bah: :meddum: :bah: :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 jag fattar inte riktigt detta med internet,ska man kopla i en sondär låda som till datorn och wips kan man surfa?eller finns det färdigt och när man betalar så kan man spela? :bah: :meddum: :bah: :meddum: Har man trådlöst bredband kan man koppla ihop Wii:et med internet utan problem. Om man inte har trådlöst bredband måste man köpa en LAN Adpater. Men annars kostar inte internet någonting, om detb var det du menade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RiverRunner Skrivet 19 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2007 aha, rätt simpelt. vi har både lan och trådlöst,så det ska väl fiksa sig,men i en annan tråd stod det att internat kostar extra.men det för jag se när jag har köpt det =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 19 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2007 Internet kostar inget extra. Bara om man ska ladda ner Virtual Console-spel eller Wii Channels som kostar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RiverRunner Skrivet 19 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2007 hur mycket kostar 1000 wii points ungefär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 19 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2007 Beror på. Köper du i affär kan du bara köpa 2000-points-card, vilket kostar cirka 250 (beror på affären) Annars kan du köpa med kreditkort i Wii Shop Channel dirket. Där kan man köpa 1000 points för hundra kronor, 3000 points för 300 kronor, eller 5000 points för 500 kronor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viikiie Skrivet 19 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2007 ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.