spyro Skrivet 14 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2007 hur får man souls i sina soul gems?.Moste veta för jag vill enchanta mitt svärd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gripen Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 du m¨ste ha nån skills först och du måste ha Soul Gem ja sen måste du hitta 1 grej som jag inte mins..Alchemy är det inte..Jag vet inte men kolla dig fram när du har alla ingrädienser..annars kan du kolla i dina hus om det finns nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spyro Skrivet 15 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 jag förstår inte vad du menar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 (redigerat) Det finns en spell i conjuration som du ska använda på en varelse/människa och sen döda den. Då får du en soul i ditt soul gem. Magin heter förresten Soul Trap. Redigerat 15 Februari 2007 av FireSeagul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spyro Skrivet 16 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 ok tack jag ska testa:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 (redigerat) *suckar åt allas noobighet* I Mysticism-magin finns det en Soul Trap Spell. Använd den på en fiende och döda sen fienden. Då hamnar själen i ett soul gem. Bättre soul gems kan hålla större själar. När du använder ett soul gem för att recharga(?)ditt vapen eller för att enchanta nåt så försvinner gemet. Soul gemet Azuras Star försvinner aldrig. Svärdet Umbra är enchantat med Soul Trap. *puh* Redigerat 16 Februari 2007 av Kishuna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spyro Skrivet 16 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 vart hittar man bettre soul gems do? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gripen Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 Köper? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 Hittar i grottor,köper m.m. Och större soul=fler+starkare enchantments. ;) Azuras Star får du genom att göra Azuras quest,vid hennes shrine,norr om Cheydinhal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ufomatte Skrivet 22 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2007 varför tar ni inte och hittar Umbra svärdet där kan ni kapsla in själar? Det gör jag hella tiden :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spyro Skrivet 22 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2007 och vart hittar jag det svärdet då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.