Link93 Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 vilka av er gör film :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 Jag har gjort lite asfalt-film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DS_Player Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 Gör och gör... Jag har gjort 2 filmer med legogubbar :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bounce Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 jag och min kompis har gjort en film med sånna små leksaksgubbar med vapen :D den e liksom "dålig" man ser händerna och sånt men vi gjorde den på en halvtimme kanske..hehe men den e ganska rolig vill du se den ? gå in på : Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.