Petter_I Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 Hejsan, jag har fastnat på zelda, är vid Faron province. Jag har tagit mig över den ''röda sjön'' och har nu kommit till en stenbro när jag går över den så kommer jag till en port som är täckt av spindelnät. Bredvid porten så sitter även en ''ande'' om man tittar i sense mode. Så hur kommer jag förbi spindelnätet? MVH Petter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 Kan du förklara mer vad du behöver hjälp med? För jag har faktist ingen aning om vad du pratar om fast jag har klarat spelet. En röd sjö? En port med spindelnät? Äru i den första twilighten som varg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Master_Link Skrivet 2 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2007 Spindelnät bränner du upp med hjälp av lampan. Sätt den på 'B' och ställ dig vid nätet. Tryck 'B' igen så sätter Link eld på nätet. Fast jag kan inte riktigt se var du är.. Beskrivningen känns inte riktigt igen tyvärr.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 2 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2007 Det ända jag kan tänka mig som röd sjö är i början i spelet när det typ e giftgas som e lite lilla/röd färg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.