Arices Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Skrivet 17 Februari 2007 Kan nån Bärätta för mig hur man gör egna tavlor.... med egna bilder.... Jag kan bara lite om hur man gör egna saker som kläder musik.....
Fogity Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Skrivet 17 Februari 2007 Om du har djurliv kan din sim måla, om de har tillräckligt bra karisma, dina egna bilder. Du måste lägga bilden i Mina Dokument/EA Games/The Sims 2/Paintings Bilden ska helst vara jpg. Om du inte har djurliv blir det lite svårare (hittar inte beskrivningen).
Arices Skrivet 18 Februari 2007 Författare Rapport Skrivet 18 Februari 2007 tack jag ska prova det och...ja jag har djurliv har alla Ep som kommit ut och alla paket... Men är det fler som behöver hjälp med nåt....jag kan lite...och det fins nog många som hjälper dig om du skriver :rambo:
Fogity Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Skrivet 18 Februari 2007 Jag behöver inte hjälp med någonting, jag tillhör de som till och med moddar sims 2, det var bara det att jag inte hittade sidan och jag orkade inte skriva hur man gör.
Arices Skrivet 19 Februari 2007 Författare Rapport Skrivet 19 Februari 2007 Jo jag vet attdu i alla fall kan lite om modning men om det kommer nån som behöver hjälp karnse du jag eller nån annan kan hjälpa den.... Men fins det nån som är bra på att göra egna kläder till the sims2... jag kan bara ge barn vuxen kläder eller tånårs kläder till gamla...och ändra färg men då blir hela i samma färg..lägga till bilder.....men fins det nån som är väldit bra på det så kan du kanrse hjälpa mig?? Ps jag använder Gimp
Arices Skrivet 10 Mars 2007 Författare Rapport Skrivet 10 Mars 2007 har nån provat att ha egen musik och TV?? lite små kul :D
Rekommendera inlägg