ArgSnickare Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Skrivet 17 Februari 2007 OBS! Funkar bara om du har en Sony Ericson! Tryck: Höger, Stjärna, Vänster, Vänster, Stjärna, Vänster, Stjärna! så kommer du till Sony Ericson service center! man kan göra många coola saker där! Tex. om man har en hopfällbar mobil kan man kolla hur många gånger man har öppnat den! och om man har blixt till kameran i mobilen kan man kuta runt och flasha folk med blixten! :) Citera
Gäst OneDream Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Skrivet 17 Februari 2007 vadå nu fattade jag inte? Citera
ArgSnickare Skrivet 17 Februari 2007 Författare Rapport Skrivet 17 Februari 2007 vadå nu fattade jag inte? Vad fattade du inte? tryck bara -> * <- <- * <- * <_< Citera
Gäst OneDream Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Skrivet 17 Februari 2007 (redigerat) : och om man har blixt till kameran i mobilen kan man kuta runt och flasha folk med blixten vart ska man skriva stjärna höger.. coolt! Redigerat 17 Februari 2007 av OneDream Citera
Gäst DonKeN Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Skrivet 18 Februari 2007 Det funkade faktist. Jag har en K800i. Citera
ArgSnickare Skrivet 20 Februari 2007 Författare Rapport Skrivet 20 Februari 2007 Det funkade faktist. Jag har en K800i. jag med men det tar 6 sekunder för att blixten ska komma när man klickar! :angry: Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.