Gäst Skellington Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 fick upp en rolig grej när jag sökte på hampa.. =P http://img169.imageshack.us/my.php?image=hampart8.jpg klicka på bilden så blir den tydligare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lasiol Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 Haha xD Den under var ju rolig också ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 Skittråkigt. Fult skin, dessutom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 På tradera...hehe... Ganska kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 Visste ni att det finns Hampa bröd ... Skittråkigt. Fult skin, dessutom. Du gnäller ju bara på vartenda forum som finns <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 Det är sådana här skämt som är roliga för en hundradel. ;) Inte så speciellt roligt skämt med andra ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 Det är sådana här skämt som är roliga för en hundradel. ;) Inte så speciellt roligt skämt med andra ord. Vad menar du med det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 Skittråkigt. Fult skin, dessutom. Håller med lite där faktist. Annars fattar jag inte själva skämtet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 Wow nu måste jag köpa lite hampa nu när det är så billigt :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 Skumt... :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 aja.. smaken är såklart olika, men jag tyckte den var värd att posta iaf (; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Greeneck Skrivet 19 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2007 Den var faktiskt ganska skoj! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.