Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

hej jag skulle vilja ha hjälp med hur man gör kort med färg efter som en gubbe klagar på att jag har svart vita bilder .. och vad vill de att jag ska göra kort på?

Skrivet

Du ska klara spelet, sen får du Deluxe PictoBox (kanske finns något annat sätt också, jag vet inte)

Skrivet

hej jag skulle vilja ha hjälp med hur man gör kort med färg efter som en gubbe klagar på att jag har svart vita bilder .. och vad vill de att jag ska göra kort på?

okey tack

Skrivet (redigerat)

Helt fel Kabby man kan börja med Delux pictobox om man fått den innan. Först ska man gå upp på andra våningen i photo gubbens hus sen snackar man med honom och så skickar han ut en på uppdrag.

Först så ska man ta kort på killen som lämnar ett brev i brevlådan. Se till att han inte ser dig när du tar kortet och se till så att man ser kortet som lägs i. Sen så går du tillbaka till Lenzo och ger honom kortet.

Sen så får du ett nytt uppdrag då ska du gå till baren där rullar du in i en vägg så att mannen i den gröna-oranga tröjan blir helt nervös då tar du ett kort på honom. Tillbaka till Lenzo.

I det sista uppdraget ska du ta kort på Anton och Linda när dom kollar på varandra. (Anton är killen som går runt hela tiden. Linda är tjejen som står utanför skolan).

Efter detta måste du sticka till Forest Haven där du måste fånga en liten flygande ljus sak (dom finns nära deku tree och dom liknar Navi på något sätt).

Hoppas detta hjälper dig^^

Redigerat av Mornie
Skrivet

Nej, om man klarar spelet så har man Deluxe Pictobox... Man måste inte göra det du sa (men man måste kanske ha den vanliga Pictoboxen)

Skrivet (redigerat)

Jaja jag vet inte, jag skaffar alltid färg kameran.

Edit: Jag läste på en guide att man inte får den i slutet. Man måste ha skaffat sig den innan.

Redigerat av Mornie
Skrivet

Jag har aldrig fått PictoBox DX innan jag har klarat spelet, får den alltid efter. Men jag får den vanliga (svartvita)

• Skapa ny...