LiQuiDe Skrivet 28 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2007 men asså om du har premium så får du ju gratis xbox live gold i en månad sen blir det silver fast om du menar gold så kan man ju inte sälja det för mindre en 600 som kishuna sa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 28 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2007 (redigerat) Jo jag har premium, men efetrsom jag inte har datorn och Xbox'et i samma rum räcker inte 2-meterskabeln. Därför ska jag köpa en ny. Men vad menar ni med Gold och Silver? Achievements: 40, har låst upp två till på GoW och en på Dead Rising. :) Redigerat 28 Februari 2007 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow_94 Skrivet 28 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2007 har typ låst upp 20st, lite på gears of war, hexic och ett pingis spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 28 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2007 Jo jag har premium, men efetrsom jag inte har datorn och Xbox'et i samma rum räcker inte 2-meterskabeln. Därför ska jag köpa en ny. Men vad menar ni med Gold och Silver? Achievements: 40, har låst upp två till på GoW och en på Dead Rising. :) med Gold kan du göra allt spela online ladda ner demo,teman,videos och sånt med silver kan du göra samma saker men du kan inte spela online och det e gratis.. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 1 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2007 Kostar det något att ladda ned demos, videos och teman då? Och hur menar du med Silver, kan man inte spela överhuvudtaget om man har Silver? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 2 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2007 Alla demos är gratis, dom flesta videos också, dom flesta teman och gamerpictures kostar pengar, uppdateringar till spel kostar ibland pengar, ibland inte. Man kan inte SPELA Live med Silver, men man kan ladda ner saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 4 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 (redigerat) Ok, tack för svaret. Just nu har jag 63 Achievements :) Redigerat 15 Mars 2007 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 12 April 2007 Rapport Dela Skrivet 12 April 2007 56 från dead rising,oblivion,quake4 och quake 2 :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 12 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 April 2007 Nu 87 stycken. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 317 stycken, tror jag att det var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 29 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 Nu har jag 101, har kört mycket Collect Missions på Just Cause. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 Är det någon som vet om man kan låsa upp Achievements genom Xbox Live? Aa om du kör på internet (live) då kan du låsa upp på call of duty 3 och mkt mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.