Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

men asså om du har premium så får du ju gratis xbox live gold i en månad sen blir det silver fast om du menar gold så kan man ju inte sälja det för mindre en 600 som kishuna sa..

• Svar 48
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet (redigerat)

Jo jag har premium, men efetrsom jag inte har datorn och Xbox'et i samma rum räcker inte 2-meterskabeln. Därför ska jag köpa en ny. Men vad menar ni med Gold och Silver?

Achievements: 40, har låst upp två till på GoW och en på Dead Rising. :)

Redigerat av Ripto
Skrivet

Jo jag har premium, men efetrsom jag inte har datorn och Xbox'et i samma rum räcker inte 2-meterskabeln. Därför ska jag köpa en ny. Men vad menar ni med Gold och Silver?

Achievements: 40, har låst upp två till på GoW och en på Dead Rising. :)

med Gold kan du göra allt spela online ladda ner demo,teman,videos och sånt med silver kan du göra samma saker men du kan inte spela online och det e gratis.. :)
Skrivet

Kostar det något att ladda ned demos, videos och teman då? Och hur menar du med Silver, kan man inte spela överhuvudtaget om man har Silver?

Skrivet

Alla demos är gratis, dom flesta videos också, dom

flesta teman och gamerpictures kostar pengar, uppdateringar

till spel kostar ibland pengar, ibland inte.

Man kan inte SPELA Live med Silver, men man kan ladda ner saker.

• 1 månad senare...
  • 2 veckor senare...
Skrivet

Är det någon som vet om man kan låsa upp Achievements genom Xbox Live?

Aa om du kör på internet (live) då kan du låsa upp på call of duty 3 och mkt mer

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...