Mickeh Skrivet 19 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2007 asså vet någon när den släps vart man kan läsa om hur den ska bli eller något vill veta mer det enda jag ve e att dem ska göra en film :(? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 19 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2007 Vad jag vet så är det inte bekräftat att det ska komma en WoW film. Om det nu kommer så hoppas jag verkligen inte att det är en "riktig" film utan något i stil med cinematicsen i spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 19 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2007 (redigerat) läste i en tidning tror det var M3 eller något för några månader sen där stod det att dem skulle göra en film iallafall Redigerat 19 Februari 2007 av chucky Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 19 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2007 Worner Bros håller på med inspelningen.. Har för mig att manuset var klart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 19 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2007 aa det var den jag mena men asså vill läsa fakta om den så e det ingen som vet något?. Ska testa o googla lite te Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 19 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2007 Det är antagligen något om Warcraft historien. Worner Bros har sagt att det ska vara likt Sagan Om Ringen. Men mer detaljerat och mer data. Men jag tror inte liksom att Arthas eller någon sån blir dödad därför då förstör det hela historien. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 21 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2007 vill att den ska vara uppbygd på WC3 gillar den (hisstorien) eller vad man ska kalla det men iallafall hoppas dem har med illidan och ragnaros i filmen :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 21 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2007 Illidian nog därför han är nog en av största karaktärerna. Men jag tror inte det är sån stor historia om ragnaros, han är bara kärnan för världen tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 21 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2007 Ragnaros har inget att göra med Illidan, han är eld elemental-ledaren, och det är bara hans "avatar" som Dark Iron dvärgarna har summonat i MC(?). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 21 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2007 jag mena att jag vill att dem ska vara med asså att dom måste gå förbi ragnaros grotta innan dem kan komma te outlands o sen hitta illidan eller något :P eller onyxa hon e väll osså rätt fäck ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kadamar Skrivet 27 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2007 Vet nån när den sägs komma ut? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 27 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2007 Hade dem tänkt och göra 3D film som cinematic filmerna så räkna med att det tar minst 2år till.. Det där kostar himmla mycket pengar och tid. Men jag har för mig att dem tänker göra det med riktiga skådespelare men med bra magieffekter, bland annat ska Superman skådespelaren vara med och batman.. Några från Sagan Om Ringen också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg