Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

asså vet någon när den släps vart man kan läsa om hur den ska bli eller något vill veta mer det enda jag ve e att dem ska göra en film :(?

Skrivet

Vad jag vet så är det inte bekräftat att det ska komma en WoW film.

Om det nu kommer så hoppas jag verkligen inte att det är en "riktig" film utan något i stil med cinematicsen i spelet.

Skrivet (redigerat)

läste i en tidning tror det var M3 eller något för några månader sen där stod det att dem skulle göra en film iallafall

Redigerat av chucky
Skrivet

Worner Bros håller på med inspelningen.. Har för mig att manuset var klart.

Skrivet

Det är antagligen något om Warcraft historien. Worner Bros har sagt att det ska vara likt Sagan Om Ringen. Men mer detaljerat och mer data. Men jag tror inte liksom att Arthas eller någon sån blir dödad därför då förstör det hela historien.

Skrivet

vill att den ska vara uppbygd på WC3 gillar den (hisstorien) eller vad man ska kalla det men iallafall hoppas dem har med illidan och ragnaros i filmen :P

Skrivet

Illidian nog därför han är nog en av största karaktärerna. Men jag tror inte det är sån stor historia om ragnaros, han är bara kärnan för världen tror jag.

Skrivet

Ragnaros har inget att göra med Illidan, han är eld elemental-ledaren, och det är bara hans "avatar" som Dark Iron dvärgarna har summonat i MC(?).

Skrivet

jag mena att jag vill att dem ska vara med asså att dom måste gå förbi ragnaros grotta innan dem kan komma te outlands o sen hitta illidan eller något :P

eller onyxa hon e väll osså rätt fäck ^_^

Skrivet

Hade dem tänkt och göra 3D film som cinematic filmerna så räkna med att det tar minst 2år till.. Det där kostar himmla mycket pengar och tid. Men jag har för mig att dem tänker göra det med riktiga skådespelare men med bra magieffekter, bland annat ska Superman skådespelaren vara med och batman.. Några från Sagan Om Ringen också.

• Skapa ny...