son-johan Skrivet 19 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2007 (redigerat) Jag har nyligen stött på ett problem när det gäller Maplestory. MS fungerar som det ska på min stationära dator, men sedan när jag fick min laptop kom jag på en genial idé (wuhu). Eftersom min stationära dator låter så jäkla mycket, så kan jag inte sätta upp min store under nätterna. Det är här min laptop kommer in i bilden. Jag får nämligen nåt mobbat error varje gång jag försöker starta det (på min laptop alltså). Bifogar en print på problemet. Lite hjälp skulle uppskattas. btw. Har provat att re-downloada och installerat om MS ett 20-tal gånger, utan resultat. MS ftw! Redigerat 19 Februari 2007 av son-johan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 20 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 Det felet fick jag innan när jag hade fel hacks/startat hacks fel. Om du inte har hacks så vet jag inte vad felet är. :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
son-johan Skrivet 20 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 (redigerat) Jag har inge haxx, kör helt legit. Problemet kvarstår... Redigerat 20 Februari 2007 av son-johan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 22 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2007 Du kanske har gjort en ogiltig genväg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 23 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2007 Nej, då ska inte det felmeddelandet komma upp. Det är något fel i filerna som gör att det blir så. Vet dock inte vad som är fel. /: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
son-johan Skrivet 4 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 Du kanske har gjort en ogiltig genväg? Nix, genvägen är det inte något fel på. Problemet kvarstår... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
son-johan Skrivet 8 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 Bumpelibump Ingen som vet hur jag ska lösa problemet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 8 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 Jag har kollat i maplestorys forum, och det är flera som har fått det problemet, alla har laptops. En Gm sa att det kan bero på laptopen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
son-johan Skrivet 10 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2007 Det borde inte vara något problem med min Laptop eftersom jag har kunnat köra Maplestory på den förut, så problemet kvarstår... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.