pompiri Skrivet 20 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 när ja har fått första kistan i detta templet vad måste jag göra för att nästa dörr skall öppnas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 20 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 Vilket spel??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pompiri Skrivet 20 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 Vilket spel??? Zelda WW Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 20 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 (redigerat) Om du är i andra rummet i 1F. Så ska du ta tag i Medli och flyga över till en av pelarna. Sen tar du över Medli och flyger över till den andra. Redigerat 20 Februari 2007 av Mornie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pompiri Skrivet 20 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 Om du är i andra rummet i 1F. Så ska du ta tag i Medli och flyga över till en av pelarna. Sen tar du över Medli och flyger över till den andra. detta har jag gjort och nu har jag lyckats öppna dörr två är nu framför en staty och om fågelflickan riktar sin harpa i det ena (ögar) hålan så blir den guldfärgad men hur gör jag för att få hela guldig och förmodar få min första nyckel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 20 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 (redigerat) Du ska rikta ljuset mot röken tills du ser en grej som du kan slå ner med skullhammer. För att göra hela ansiktet ljust måste du ha mirror shield (som du får längre fram). Redigerat 20 Februari 2007 av Mornie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg